دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1397 - 03:05

نومحافظه‌کاری و تروریسم در آمریکا؛ پژوهشی برای بررسی جنگ علیه تروریسم دولت بوش

نومحافظه‌کاری و تروریسم در آمریکا،  کتابی پژوهشی است که با استفاده از دستاوردهای افکارسنجی و پیمایش دیدگاه‌های مردم  آمریکا و سایر کشورها، جنگ علیه تروریسم دولت بوش را بررسی می‌کند.
کد خبر : 304991

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «نومحافظه‌کاری و تروریسم در آمریکا» تألیف پروین داداندیش عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و حمید رهنورد، توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق منتشر شد.


کتاب نومحافظه‌کاری و تروریسم در آمریکا، پژوهشی است در راستای بررسی جنگ علیه تروریسم دولت بوش که با استفاده از دستاوردهای افکارسنجی و پیمایش دیدگاه‌های مردم آمریکا و سایر کشورها تدوین شده است.


این کتاب که در چهار فصل تدوین شده، در بخش اول به بررسی تحول نظری نومحافظه‌کاری در جامعه آمریکایی می‌پردازد و ضمن واکاوی تأثیرگذاری این ارزش‌ها در دور اول و دوم دولت بوش پسر و آینده سیاسی این جریان فکری در سیاست داخلی و خارجی آمریکا به تحلیل این جریان فکری می‌پردازد.


بخش دوم این پژوهش به بررسی زمینه سیاست‌های نومحافظه‌کارانه با پدیده تروریسم و تعاریف رایج آن اختصاص دارد. بخش سوم به تأثیر رسانه‌ها در القای تفکر نومحافظه‌کارانه برای پیشبرد سیاست‌های متحول‌گرایانه با بهره‌گیری از حمایت اکثریت مردم آمریکا می‌پردازد و دست آخر در بخش چهارم، هزینه‌ها و منافع سیاست ضدتروریسم در دولت نومحافظه‌کار بوش در دو بعد داخلی و بین‌المللی تحلیل شده است.


گفتنی است، کتاب نومحافظه‌کاری و تروریسم در آمریکا، تألیف پروین داداندیش و حمید رهنورد در 252 صفحه و شمارگان یک‌هزار نسخه توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق منتشر شد.


انتهای پیام/4072/4031/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته